EuroMek Verksted
EuroMek Salg
EuroMek Kvalitet
EuroMek Statistikk
EuroMek Moduler
Kontakt og support
Kontakt oss
Mandag til torsdag:
08.00 - 17.00
Fredag:
08.00 - 16.00
Telefon: 69 94 97 00
E-post: support@inputdata.no
24.09.15: Ny versjon av EuroMek er tilgjenglig for nedlastning
10.09.15: Nye kurs i periodisk kontroll av kjøretøy er klare for påmelding!
26.05.15: Nytt PKK- og verksted-register og ny kontrollinstruks trer i kraft 8. juni 2015
15.12.14: SVV utsetter fristen for å ta i bruk ny kontrollinstruks
10.12.14: EuroMek er klar for Statens vegvesens nye retningslinjer for periodisk kjøretøykontroll 2015
EuroMek Verksted er utviklet med henblikk på både lettbil- og tungbilverksteder, vårt system består av flere viktige moduler for effektiv verkstedsdrift.
EuroMek Verksted inneholder følgende moduler
Modulene er integrert i ett system, slik at du enkelt og oversiktlig kan navigere mellom de ulike arbeidsoppgaver tilknyttet verksteddriften, og på den måten ha full oversikt, samtidig som du sparer tid.
• Intuitivt og spesialtilpasset brukergrensesnitt etter arbeidsprosessen på verksted
• Håndkomputer løsning skreddersydd etter dine arbeidsmetoder/prosesser
• Rask håndtering av dine arbeidsoppgaver
• Kostnadseffektivitet
• Fri support
EuroMek Vognkortdata gjør det lett for deg å finne frem tekniske opplysninger for alle kjøretøy som er, eller har vært registrert i Norge eller Sverige.
Modulen er webbasert og all vedlikehold og oppdatering av vognkortdatabasen skjer sentralt på Input Data sine servere, slik at du hele tiden har oppdatert informasjon. Samtidig som det er lett tilgjengelig for både verksted, kundemottak, skade og lakk, dekk osv.
I tillegg kan vognkortdata også gjøres tilgjengelig for tredje parts applikasjoner ved hjelp av våre Web-tjenester.
Noen funksjoner
• Tekniske data fra Autosys, inkludert avskiltede kjøretøy. Tilgjengelig også som Web-service
• Søk på kjennemerke / deler av understellsnummer, merke, modell osv.
• Snøscootere og MC
• Webbasert / ingen installasjon nødvendig
Vår EU-kontroll tar sikte på å gjøre hverdagen din som kontrollorgan, og kontrollør enklest mulig, samtidig som kvaliteten på ditt utførte arbeid blir ivaretatt på best mulig måte.
Du behøver ikke å tenke på backup av utførte kontroller. Vi har alle nødvendige rutiner for å sikre både tilgjenglighet og lagring av kontrollhistorikk. Kontrollen blir lagret hos oss i minimum to år.
Noen funksjoner
• Tilbudsmodul der feilene fra PKK fremkommer
• Kobling mot delekatalog
• Tilbudet lagres sammen med kontrollen, og gjør det enkelt å hente det frem senere
• Send kontrollen på e-post som PDF
• Utfør kontrollen på håndkomputer
Når man skal avdekke feil og mangler ved f.eks. inbytte av en bil, vil EuroMek Takst hjelpe deg med å utføre jobben hurtig og kvalitetsmessig.
Shopping av takster
Taksten kan videreføres fra forkalkyle, PKK, tilstandsrapport internt evt. eksternt innenfor samme gruppe, nyttig ved shopping av takster - du sparer dyrebar tid.
Skreddersydde tekster
Taksten er bygget rundt et sett med ferdige skreddersydde tekster, slik at man slipper å bruke unødig tid på å formulere seg.
Nøyaktig markering av skade
Man kan også på en meget enkel og nøyaktig måte markere hvor på kjøretøyet en eller flere skader befinner seg. Det finne ett utvalg med forskjellige strektegninger koblet opp mot chassistype.
Effektiv kommunisering
Taksten kommuniseres videre på e-post til selgere/salgssjef med link direkte inn i systemet der man kan søke frem takst og tilstandsrapporter i ett intuitivt WEB grensesnitt.
Takstløsning for konsern
Med EuroMek takst har man tilgang til data på tvers av avdelinger bare man er medlem av samme gruppe.
Du får også automatisk tilgang til informasjon om kjøretøyet fra andre databaser, som Autosys kundens CRM system osv.
Noen funksjoner
• Bredt utvalg av forskjellige strektegninger for markering av skader.
• Database med skreddersydde tekster for takst
• Automatisk distribusjon via E-post
• Utfør takst på håndkomputer
• Data på tvers av avdelinger med EuroMek konserntakst
Når man selger en bruktbil skal det foreligge en tilstandsrapport som forteller om tilstanden på kjøretøyet. EuroMek Tilstandsrapport utfører dette i henhold til de krav som foreligger.
I EuroMek kan man enkelt generere en tilstandsrapport basert på en utført takst. Dette er svært tidsbesparende og effektivt. All historikk iveratas samtidig som tilstandsrapporten er fullt redigerbar.
Noen funksjoner
• Tilstandsrapport på FINN.no
> Gå til EuroMek Total hovedside
OM INPUT DATA
Input Data AS er et norsk uavhengig programvareselskap, lokalisert i Fredrikstad.
Vi utvikler programvarene Input Process - kvalitetssystem for næring og industri, og
EuroMek Total - et styringsverkktøy for bilbransjen. Vi leverer våre produkter til et bredt spekter av bransjer og industrier.
KONTAKT
Telefon: +47 69 94 97 00
Besøksadresse: Bruket 31, 1621 Gressvik
E-post: support@inputdata.no
Organisasjonsnr.: 980 397 327